dag med syster

har haft en underbar dag med syyyster :)

jag vaknade av att min klocka ringde klockan nio -.-
varför ska alltid den jävla klockan ringa när det inte ska,
men när det väl ska ringa, då gör den inte det ;o
aja, den e cepe :)
gick in o väckte anna, lalala
så hon fick inte sova så länge (a'
sen så åt vi frukost o sen så fixade vi oss :D
gick ut och tog bilder,
sen in o redigera o skit,
sen ikväll sticker väl vi till hemköp o köper en maaaaassa godis :D
o kanske hyr en bra film, o har myskväll :D
i och med att det inte e någon skola imorron, woho :D

kyss o smek / din alexandra









Kommentarer
Postat av: anna

iiih, syster jag älskar dig så jävla mkt, går inte att beskriva. alla minnen o allt vi dela tsm går nt att slå. tsm är vi oslagsbara, tsm är vi bäst, tsm är vi anna & alexandra, syskonen från det blå!

utan dig, vem skulle jag vart då? jag skulle inte vart ngn, skulle vart helt tom, utan dig, skulle jag nt orka mig upp på morgorna, hade inte orkat kämpa för ngt, utan dig hade jag nt funnits.

om du nt vart vid min sida hade jag nt kämpat som jag gör idag.



jag älskar dig, så länge jag lever! <3

2010-03-07 @ 16:37:27
URL: http://annayyngvesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0