i am back bitches

hejsan bloggen :)
skönt att vara hemma igen, men det skulle ju inte skada ifall det va lite varmare här (a'
förlåt för att jag inte blogga igår,
hade inte tid o jag orkade inte.
igår så vaknade jag vid 9,
åt frukost o fixade mig,
sen stack jag till elias o va där en stund,
sen va det hem igen, fixa till sig lite o sen till louise i hjärup.
stack ner till midsommarstången o fika där,
sen hem till louise igen o snacka,
sen åt vi o efter det skulle vi handla godis, men det va stängt över allt :/
så vi ringde robban o han kom till hjärup så va vi med han e stund,
sen stack han hem o då träffade vi louises kille :)
efter det va det hem till louise igen, somnade, hihi ;$
sen vid 1 så stack vi hem igen.

nu ska jag packa upp allt o sen vet jag faktiskt inte vad jag ska göra,
kanske sticka o säga hej till elin,
o kanske träffa elias ikväll.
vi får väl se vad som händer :)
men bilder från turkiet kommer ikväll, det lovar jag ! :D

lite bilder från igår :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0