wtf?!

Idag var ju jag, anna, mamma, lovisa & edvin på brulöv center. När vi hade varit innte på cubus så gick jag o anna till några andra affärer. Och precis när vi kom ut från gina tricot så kommer vakterna o säger till oss att dom vill prata med oss. Jag blev riktigt rädd asså!
Vakt 1; Dom som jobbar på cubus är 100% säkra på att ni har tagit något därifrån.
Jag & Anna; va? vi har inte tagit någonting.
Jag; du kan ju lika gärna titta i min väska (gav han väskan)
Vakt 1; ja här verkar ju inte finnas något.
Anna; det e bara papper i min väska, men kolla du.
Vakt 2; varför är det papper i den?
Jag; vi köpte den på ullared i lördes.
Vakt 2; okej.
Vakt 1; Men då verkar allt okej ju, förlåt för att vi störde och ha en trevlig dag. Nu ska vi in och skälla på dom på cubus, haha.
Fattar ni rädd jag blev eller?! Men det va inte slutet. Sen ringde Anna pappa som ringde mamma o då ringde hon såklart mig och va helt hysterisk. Så vi gick till henne sen gick i o leta upp vakt 1. Så sa vi att vi ville snacka med hon som sa att vi hade tagit saker, så vi gick till cubus tillsammans med vakten. Haha pinsamt eller vadå?
Då anklagar hon mig att ha tagit sakerna bara för att det låg prislappar inne i just det provrummet som jag hade varit inne i. Men hon hade inte sett mig ta något. Haha konstig brud som kan anklaga mig då. Och sen sa mamma ju att vi kommer ju aldrig vilja handla där igen. Och hon bara; jag förstår men jag sköter bara mitt jobb. Vadå 'sköter mitt jobb'. Trodde inte att anklaga oskyldiga personer ingick i hennes jobb, haha! Sen stod Vakten där o typ skämdes för att vi hade ju inte tagit något så han sa ju förlåt till oss, men tjejen i butiken sa förlåt till mamma. Så mamma bara; det e inte mig du ska säga förlåt till, det e till tjejerna. Till slut så sa hon förlåt, men gud silken tid det tog. Haha, riktgit kaxig tjej kan man säga!
Men sen ringde pappa o sa att han hade skickat ett mail till cubus, vi bara WTF?! Haha, så hoppas dom svarar på mailet, så ska vi se vad dom har till sitt försvar.
Oj, detta blev ett riktigt långt inlägg, men nu orkar jag faktiskt inte att skriva mer. Eller jo en sak jag har färgat håret igen. Blev ganska bra, bättre än det förra i alla fall. Men ska bara va ute i solen mycket nu så det blir lite ljusare o då e det perfekt. Nu ska jag faktiskt sitta o titta på paradise hotel hela kvällen, haha silket liv. Aja, ha det bra allihopa!

Så ser mitt hår ut just nu, och så får det faktiskt fortsätta se ut för nu orkar jag inte slösa mer pengar på hårfärg, haha.



Kommentarer
Postat av: Sebastian Beyermann

hahaaah ^^

2010-07-27 @ 00:12:06
Postat av: hahah

Tycker du ska ha frågestund ;) Vill veta hur många besökare du har per dag?

2010-07-27 @ 22:40:12
URL: http://aminoff.bloggplatsen.se
Postat av: aalexandra.

svar till hahah; jag har redan haft en frågestund o vill inte ha en till just nu :)

2010-07-27 @ 22:59:56
URL: http://alexandrawaldau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0