Liseberg

Hej bloggen.
Igår var vi på liseberg. Hade riktigt kul. Träffade Sanna och hennes kompis Amanda där, kul att äntligen få träffa Sanna. Efter ett tag så skulle dom gå så jag och Anna gick runt och åkte en massa. Asså jag och Anna e helt sjuka vi tycker inte att något är läskigt utan vi bara sitter och skrattar HELA tiden, haha riktigt kul! Men hatar att man alltid blir så konstig på såna bilder, usch ja. Men i alla fall när jag och anna stod och åt glass så kommer det ett killgäng och ställer sig vid oss och frågar ifall dom får ta bild på oss och dom tillsammans. HAHA! Men vi går bara därifrån så snälla som vi är, hihi. Men nu ska vi ner till bryggan här vid stugan. Kommer hem imorron och då bloggar jag mer. Kommer upp bilder imorron också. Ha det bra sålänge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0