igår kväll

Hejsan bloggen.
Skrev ju inget om igår kväll när jag och Olivia va på bio. Vi såg i alla fall Eclipse. När vi va inne i malmö så bara satt vi någonstans inne i stan o snackade. För det va typ en timme tills bion skulle börja. Så kommer den en helt random kille som sätter sig bredvid mig.
han; vet ni nu hur den där låten går ( så började han nynna på den )
jag; olivia du vet väl det ;)
han; asså jag går runt o sjunger på den hela tiden ( så började han nynna på början )
så satt jag o Olivia helt tysta för vi visste inte vad vi skulle göra.
han; hur gammla e ni?
jag; 14
han; oj, jag måste nog gå nu.
vi; ehm, hejdå då.
han; asså inte för att ni e för fula, men ni e bara lite för unga för mig.
han; hejdå, ha det bra
vi; hejdå
HAHA, silka sjuka människor det finns inne i malmö asså. Men i alla fall filmen var SJUKT bra, verkligen den bästa utav alla tre! Haha, jag och Olivia blev sjukt pissnödiga så vi satt där hur länge som helst o sa; jag måste på toa, jag måste på toa, jag måste på toa. HAHA, o typ alla som satt nära oss hörde det, höhö. Men nu hinner jag inte blogga mer för nu ska jag ut i solen en stund o sen packa, för imorron drar det iväg till Varberg.

omg, jacob e så sjukt jävla snygg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0