hemma från helsingborg

Hejsan bloggen.
Kom hem från Helsingborg för en stund sen. Har ju varit och kollat på en teater. Ni känner säkert till Eva Rydberg. Tittade på den senaste 'Den gröna hissen'. Nu tror ni säkert att jag e en sån tjej som sitter o tittar på en massa teatrar, men nejnej. Tycker bara att dom e himla bra och det va faktiskt mormor och morfars födelsedagspresent så. Hade det riktigt trevligt. Skönt att bara få umgås med dom i sin släkt ibland. Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. Jag vet det är tidigt, men jag ska upp riktgit tidigt imorron o passa mina småsyskon. Ville bara att alla skulle veta att ingen kan ha så roligt i en bil som mig och Anna, hihi.

Jag älskar er alla så mycket!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0