härlig kväll på taket med anna

Hejsan bloggen.
Nu sitter jag här med färg i håret. Blev ju inget med att färga håret igår, så det fick bli det idag istället. Nu hoppas jag verkligen att det blir bra för en gångs skull! Aja, efter att jag o Anna hade ätit så stack vi hem till hennes mamma för hon skulle göra några små saker där. Hennes mamma är ju i Bulgarien så vi va helt ensamma hemma, härligt. Vi smälte vit choklad och tinade några jordgubbar, mums. Vi satte oss på taket och åt det, fy fan vad skönt det var. Satt där och kastade i oss jordgubbarna och bara snacka, måste göras om! Tack för en underbar kväll hjärtat.








Kommentarer
Postat av: mathilda

svar; oj tack (a) visste itne att du kolla min blogg ;$ de e nice de! tack ,och får se om jag vågar :)))

2010-07-28 @ 23:56:37
URL: http://matiieelda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0