fett roligt kväll

Hejsan bloggen.
Kom hem för en stund sen. Har varit nere vid t-bryggan och badat med Olivia & Clara. Fett kul var det. När vi cyklade ner dit så tappade några random något på andra sidan vägen. Och dom bara ' ey, ni får hjälpa till att leta !'. Vi bara cykla så jävla snabbt vi kunde där ifrån. Men dom följde efter oss, sjukt läskigt! Sen när vi väl e där nere så vinkar ett utlänskt par till mig. För jag har typ ''passat'' deras barn när jag och Elsa bada. Haha, så sjukt gulliga. Och olivia & Clara e ju som dom e, så dom håller på o snacka med alla som va där. Jag menar verligen ALLA! Haha, så sköna brudar, gud vad jag älskar er asså. Sen stack vi till Claras mammas kompis typ, och där fick vi lite fika, haha. sen stack vi hem. Skulle egentligen sovit över med dom ikväll men jag tänkte att dom kunde ju vara ensama för dom har inte träffats på över länge o så. Så jag ska sitta här o ha lite filmkväll med mig själv. Blir väl mysigt, haha. Ska först se paradise hotel och sen ska jag se farsan. Bloggar mer senare. Ha det !

Jag just nu







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0