dagens hiss & diss


Jag hissar verkligen mitt läppstift! Har fått en massa snälla komentarer om läppstiftet. Det håller i sig länge och ger en otoligt fin rosa färg på läpparna. Det finns nog att köpa lite över allt. Men jag brukar köpa mitt på H&M eller på kicks. Det kostar runt 95 kr. Jag rekomenderar alla er tjejer att testa detta läppstiftet!


En stor fet diss på vädret! Det regnar nästan varje dag nu. Eller det e i alla fall mulet. Ingen sol alls. Här i Skåne i alla fall vet ju inte hur det e hos er andra. Vill ha tillbaka solen nununu så man kan ligga på stranden o få färg!


Kommentarer
Postat av: angelica

snygg blogg! :)

2010-07-31 @ 00:08:57
URL: http://angeliicakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0