Dag i varberg med julia

Hejsan bloggen.
Anna va snäll och lät mig göra ett snabbt inlägg på hennes mobil för det funkar inte att blogga så min egna. Men idag var jag i alla fall inne i stan med den efterlängtade Julia. Riktigt kul att äntligen få träffa henne. Vi träffade i alla fall först hennes killkompisar sen så stack alla vi ner o badade. Sen stack bara jag och Julia o åt pommes, haha. Efter det så skulle Julia med bussen hem och jag satt o väntade på att mamma och dom andra skulle hämta mig. Riktigt rolig och mysig dag. Nu kommer säkert inte jag och Julia träffas förrens till jul men vi får hoppas att vi träffas innan det. Saknar henne redan vafan! Men nu ska jag och Anna fortsätta titta på amarican pie och sen ut i tältet hihi. Kan inte lägga in någon bild från mobilen, riktigt dåligt


Kommentarer
Postat av: helen

frågestund i bloggen, fråga något så blir jag glad!

http://larssonhelen.blogg.se/2010/july/fragestund.html

2010-07-21 @ 23:13:53
URL: http://larssonhelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0