bästa dagen på länge

Idag va jag med Olivia. Vi snackade först i skype med en massa randoms. Sen skulle vi göra pankakor så vi stack upp på ica och handlade lite saker till det. När vi väl gjorde dom så la vi i sån där kakao, usch, det va inte så gott kan jag säga. Sen helt plötsligt kom Johan, Ess & Stoffe från ingenstans :o
Så vi va med dom o typ hade as kul! Sen stack alla hem vid sex och jag gjorde absolut ingenting. Men nu sitter jag här och snackar i skype med Patrik, Robin och en annan random kille, haha.

Lite bilder från dagen
Världens skönaste personer, ohja !









Kommentarer
Postat av: Stoffe :)

ess är så jävla normal asså! :D<3

2010-07-15 @ 20:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0