14.28

tjenatjena bloggen.
Igår gick jag och Elsa o la oss runt 7-8, så vi sov ganska länge idag. Eller Elsa sover fortfarande men jag vaknade för en halvtimme ungefär. Snart ska vi göra en liten video på mig och Elsa. Den kommer bli ganska pinsam men håll ändå utkik efter den (y'
Idag kommer ju världens efterlängtade syster hem !
Så har jag och Elsa förberett att ikväll ska vi titta på 'paranormal activity' när Anna har kommit hem. Jag är den ända som har sett den så dom andra två kommer fan bli sjukt rädda, haha !
Men nu ska jag faktiskt försöka väcka Elsa så vi kan göra våran fina video.
Ha det bra alla !

sömntutan på bild, ohja !


Kommentarer
Postat av: hejdp

hon vill öppna en dörr !! :D

2010-07-11 @ 01:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0