i love you..

S.T.C - kniven i hjärtat

Yeah, jag kommer in i rummet med ett leende på läpparna.

Och jag vill krama dig men du säger bort med händerna.

Leendet på läpparna det vägra stanna kvar

Det avtar det var ej det svar jag ville ha

Varje gång jag ser på dig så vill jag att du ser tillbaka

När du gjorde det så började hela min kuopp skaka

Jag drömmer om att hålla om dig i min famn

Snälla låt det bli sant

För mig betyder du allt

Även fast du inte vet det så tittar jag på dig

Även fast du populär

Och jag är ingenting för dig

Du är väldigt fin du är väldigt speciell

Jag har en bild under kudden som jag tittar på varje kväll

Innan jag somnar innan jag drömmer om dig

Jag drömmer om o om igen att du älskar mig

Att du sa va du e fin

Vi lärde känna varandra

Men det är somsagt bara drömmar som adlrig blir sanna

Jag drömmer väldigt mycket om att det skulle vara vi

Men jag vet att det ändå aldrig kommer att bli vi

Du är för fin för att älska nån som jag

Hoppas att du har det bra

Och jag tänker på dig varje dag

Jag drömmer väldigt mycket om att det skulle vara vi

Men jag vet att det ändå aldrig kommer att bli vi

Du är för fin för att älska nån som jag

Hoppas att du har det bra och jag tänker på dig varje dag

Det var mycket som jag ville säga men jag fick inget sagt

Jag kände sakta men säkert hur allting gled i obalans

Från att det vart bästa o så nu blev allt skit

Det var synd att kärleken inte hittade hit

Men då kom du en dag då du kom fram till mig

Och du sa som i min dröm att du älska mig

Att du sett mina blickar och att du tittat tillbaks

Att du skrev dikter om mig efter skolan varje dag

Vi börja träffas mer o mer o tillslut var vi tillsammans

Fan oså ligger jag i en säng väldigt tätt intill varandra

Mitt liv var mycket bättre när du fanns inne i mitt hjärta

Men du ristade ett sår som aldrig kommer läka

Jag drömmer väldigt mycket om att det skulle vara vi

Men jag vet att det ändå aldrig kommer att bli vi

Du är för fin för att älska nån som jag

Hoppas att du har det bra och jag tänker på dig varje dag

Jag drömmer väldigt mycket om att det skulle vara vi

men jag vet att det ändå aldrig kommer att bli vi

du är för fin för att älska nån som jag

hoppas att du har det bra och jag tänker på dig varje dag

för efter ett tag när du playat mig klart

så tog du väskan dina saker bara packa o gick

som en kniv rätt i hjärtat alla känslor försvann

kände ensamhet för att leva på egen hand

men jag klarar mig..

jag älskade dig..

men du älskade aldrig mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0