hemma i skåne igen :'(

då så blev det att åka hem idag :(
jag har aldrig haft så kul.
5 dagar i sträck med elsa, ja efter det har man gjort allt som e vikmtigt i livet !
vill bara tillbaka till min älskling, för jag saknar henne sjuuuuuukt :'(
hahaha, när jag satt på tåget o skrev ett sms till elsa, så började jag böla,glädjetårar :')
för jag e så jävla glad att jag lärde känna den här underbara personen !
när jag kommer äta en clementin kommer jag tänka på DIG !
men i sommar, så jävlar ska det raggas !
längtar redan vafan :O

Elsa du e en äkta vän !
jag kan snacka med dig om allt.
du förstår mig.
o som du sa, jag kan vara mig själv när jag e med dig.
jag lever för dig nu.
för din skull.
o det e tack vare dig att jag finns kvar.
för om vi inte skulle träffats så skulle jag nog inte klarat mig
jag e så jävla glad att jag fann dig !
du e den bästa jag har o så ska det förbli !
Elsa Waldau (L) Alexandra Hansson, det e äkta <3

föralltid vi min ängel !<3

kyss o smek / din alexandra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0