GÖTEBORG IS THE SHIT :D

sitter här hemma hos Elsa bebiiis i Göteborg :D
har varit här sen onsdes,
skulle egntligen åkt hem igår men sen frågade hennes mamma ifall jag ville stanna längre, o det ville jag såklart så jag stannar tills imorron,
sen blir det hem till jävla lomma igen :'(

men i alla fall,
dom här dagarna har varit några av dom bästa dagarna i mitt liv Elsa !
jag älskar dig något otrolig o ingen kommer ta den platsen du har i mitt hjärta !
det här ska fan göras om !
så många minnen på så få dagar, det e sjukt.

JAG ÄLSKAR DIG ELSA JOSEFINE HANSSON !(L)
FÖRALLTID VI GUMMAN !<3
ALEXANDRA HANSSON (L) ELSA WALDAU

skulle kunna skriva en massa mer om Elsa,
men nu ska vi fixa oss o sen åka spårvagn,
silka liv vi har va? :D

kyss o smek / din alexandra

 

Kommentarer
Postat av: elsaaaaa

älskar dig alexandra grovt mke(L)

du är finast(L)

älskar allt på dig(L)

och domma dagarna, asso OMG jag älskar dig(L)

du är bäst det vet du va?!

chaklinnnnnnnnn, gahahahahhahahahaha(L)

mina musik videos med mig utan smink är bäst!:)

och det är du med gumman(L)

älskar dig as massa(L)

jag ska åxo göra så som du gjort med mig på min blogg!

fast inte nu!

och du?

dina ögonfransar är sjukt fiiiiiiiinah(L)

du och jag livety ut!!!

jag vet att jag är bra skumm ibland xd

hahahhaa,´jag och min humor ja det går nog inte i hopp!

haha(L)

älskar dig gumman(L)

VI ÄR BÄST(L)

2010-01-09 @ 20:27:57
URL: http://elsajosefinehansson.blogg.se/
Postat av: ..

vem är du av er två?



jag älskar din blogg sjukt mkt asså;OO<3

2010-01-12 @ 17:05:33
Postat av: M I Z Z I E S . Se - Ett måste att älska ♥

Sjukt söta asså :) <3

2010-01-26 @ 18:44:00
URL: http://Mizzies.se
Postat av: M I Z Z I E S . Se - Ett måste att älska ♥

Sjukt söta asså :) <3

2010-01-26 @ 18:44:02
URL: http://Mizzies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0