Elsa kommer till skåne :D

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY :D
nu har jag o elsa bestämt att hon ska komma ner när hon har påsklov,
o ifall det e så att jag går i skolan då,
då ska hon gå i min klass x),
vi kommer ha det så sjukt kul gumman :D
har lixom ingen speciell i klassen,
men nu har jag ju dig i typ 2 dagar x),
jag slår vad om att du inte kommer fatta ett piss om vad mina lärare snackar om,
för du e BLONDIN :D o GÖTEBORGARE x)
haha, men i alla fall,
Elsa Waldau e bäst i världen (h'
o hon e miiiiiin kk :D
o jaaaaaag alexandra hansson, älskar henne meeeeeest i världen (L)

kyss o smek / din alexandra


Kommentarer
Postat av: elsaaaaa

älskar dig growt

2010-01-21 @ 20:48:57
Postat av: Anonym

my finger ist the best!

2010-02-27 @ 13:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0