min luft

nu ska jag skriva lite om dom personerna dom betyder mest för mig.
o innan jag börjar skriva så vill jag bara säga att jag älskar er alla.
tro det eller ej, men så e det.


Isabelle Werner (L)
du e så jävla underbar.
kan inte ens fatta att du ville ha mig som bästa kompis.
du e världens bästa.
en dröm för alla killar.
men om någon ska ha dig, så får han fan dela dig med mig.
för jag släpper dig aldrig !
ända sedan vi träffades första gången har vi varit sjukt bra vänner.
med dig har jag en massa minnen.
en massa minnen jag aldrig kommer glömma.
o jag vill att det ska bli måååååånga fler !
ditt leende e underbart.
jag lyser alltid upp när jag ser dig,
du e min sol gumman.
ordet föralltid har jag alltid tvivlat på,
men nu vet jag att alexandra (L) isabelle, det kommer vara föralltid.
jag älskar dig tvilling, mer än du kan ana, <3

Anna Yngvesson (L)
min fina syster.
jag e så stolt över att kalla dig min syster, det ska du veta.
simon har världens tur som har dig, han ska känna sig lyckligt lottad !
jag finns alltid här för dig o det hoppas jag att du vet,
o jag hoppas också att du har märkt det.
jag beundrar dig.
du vågar vara dig själv o skiter i vad alla andra tycker.
o du kämpar fast du kanske inte har mest vänner i hela världen.
men helldre 5 äkta än 50 falska, right?
finns det egentligen någon finare än dig?
hoppar du så hoppar jag, så e det bara.
du e min luft.
utan dig skulle ja inte klara mig.
jag älskar dig anna, idag, imorron o föralltid, <3

Elsa Hansson (L)
fy fan vad kul vi hade när jag va hos dig.
vill bara ha tillbaka det.
fem dagar e lite,
men jag visste inte att man kunde skapa så många minnen på så kort tid.
längtar tills vi träffas igen.
vi kommer ha sååå roligt.
speciellt i sommar :P
då vi ska ligga på stranden o sola,
ragga killar,
vara ute sent på kvällarna,
o sticka till jägers ;)
du e som en lillasyster för mig.
jag lovar att alltid finnas här vid din sida hjärtat.
du e en äkta vän !
att lära känna dig kommer jag aldrig att ångra.
det är en av dom bästa sakerna jag gjort i mitt liv.
I miss you so fucking mutch !
men vi ses snart igen ju :D
o glömm aldrig, att jag älskar dig gumman, <3

Hannah Harbeck
vi har väl haft några stunder när vi bråkat,
men annars har vi ju varit bra vänner,
väldigt bra vänner enligt mig.
min lilla fotomodell e du.
kommer alltid finnas för dig gumman,
o det vet du redan.
finns inte så mycket mer att säga,
men vi ska la träffas någon gång :)
jag älskar dig honey,(L)

Victoria Rundberg (L)
vi har la inte så många minnen,
men en sak har vi gemensamt o det e att vi har varit tillsammans med samma äckel.
sommaren 2010 ska bli bäst,
för då ska jag spendera en massa tid med dig :D
vi har ju redan bestämt vad vi ska göra ;p
RAGGA :D
jag saknar dig så sjukt mtcket gumman.
vill vara i din närhet.
våra minnen kommer bli oslagbara,
det vet jag.
jag älskar dig min runkunge, <3

David Mellheden (L)
du har funnits där för mig sen första dagen vi snackade.
du va i lund ju,
o vi skulle egentligen träffas,
men du ''visste'' inte vilken skola du sov på x)
men vi får ta det detta året istället :)
du e i alla fall en äkta vän David.
o du ska veta att jag finns för dig i alla lägen !
du betyder sjukt mycket för mig,
du är en av do som har störst plats i mitt hjärta.
jag hoppas att du läser detta,
så du får veta hur mycket du betyder.
du e sjukt fin också! :O
jag älskar dig gubben, <3

Joakim Sjökvist (L)
du e heeeeelt underbar,
sjukt rolig,
att snacka med i tele o på msn ;D
jag tycker faktiskt att vi ska träffas någon gång :)
du e min lilla ängel (a'
o din söta jävel :O
du e den socialste på msn, ever ;)
men i alla fall, du e en go kille,
som jag aldrig vill förlora !
o jag finns där för dig,
hoppas du vet det :)
aja, man får väl säga att ja älskar dig, x)
du kanske tycker att det låter konstigt,
men vi e ju trots allt gifta :O
haha (a'
jag älskar dig sötnos, <3

Kyss o smek / din alexandra

Kommentarer
Postat av: Hannah Harbeck<3

Aw gumman , Jag älskar dig!<3

2010-01-17 @ 20:29:24
Postat av: anna

aw, älskling!

ilu! (L)

2010-01-18 @ 16:50:41
URL: http://annayyngvesson.blogg.se/
Postat av: din tvilling (a)<3

sitter här och tittar gamla inlägg !

vill bara säga att jag ÄLSKAR dig så himla mkt !

vi har inte haft mkt tid tillsamman nu ,men det ändrra vi på ? för jag skanar dig !

ville bara att du skulle veta att you are everything <3

2010-07-15 @ 16:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0