2010 kunde ju bara inte börja sämre.
hade gått runt o sagt att 2010 skulle bli det bästa året.
men det visar sig att et kommer bli det sämsta.
kanske det blir bättre till sommarlovet,
men nu?
nä.
allt e bara skit,
var e ens vänner när man väl behöver dom?

mina egna föräldrar hatar mig,
okej att min pappa aldrig funnits för mig,
men mamma har alltid det,
men ändå har jag bettet mig sååååå illa.
varför?
jo, för jag e ingen bra person,
jag borde inte vara kvar här.
jag förtjänar det inte,
men det gör oscar,
han var älskad utav alla

om det nu skulle hända mig något..
så vill jag att; anna, isabelle, elsa, julia, victoria.R, mathias, david & mamma.
det e er jag älskar mest i världen,
ni har fått mig att kämpa,
ni alla e värld guld,


o du, mathias,
kan du bara fatta att jag älskar dig,
skulle göra allt för dig, allt.
lämna dig?
hata dig?
älska dig?
allt för att du ska må bra,
det e de ända jag vill.
du e min dröm,
drömmen jag nog aldrig kommer få leva i.

Mathias Svensson, tre ord som jag menar, JAG ÄLSKAR DIG.
jag skulle kunna skrika ut det över hela världen,
han e underbarast i världen,
han e minminmin,
min dröm,
mitt allt.
men ingen skulle lyssna,
men det som betyder något, det e att du vet det själv.

let´s run away, together, <3

kyss o smek / din alexandra


Kommentarer
Postat av: ANNA

JAG ÄLSKAR DIG ALEXANDRA, TILLSAMMANS FLYR VI! <3

2010-01-22 @ 21:45:53
URL: http://annayyngvesson.blogg.se/
Postat av: diin!

alexandra du är bäst gumman!<3

2010-01-23 @ 15:35:21
Postat av: Elin :D

ALEXANDRA , JAG ÄLSKAR DEJ O KOMMER ALLTID FINNAS FÖR DEJ , VAD SOM ÄN HÄNDER !!



DU O JAG FÖRALLTID ?! <3

2010-01-24 @ 00:15:01
URL: http://korvsystrarna.blogg.se/
Postat av: jennie

finns alexandra sötnos <3

2010-01-24 @ 14:51:50
URL: http://jenniieelten.blogg.se/
Postat av: jennie

finns alexandra sötnos <3

2010-01-24 @ 14:51:57
URL: http://jenniieelten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0