isabelle werner, jag älskar dig mest på dena jord tvilling

42 frågor om din bästa vän !

1. Vad heter hon? isabelle werner

2. Hur gammal är hon? 13

3. När träffades ni sist? en vecka sen :(

4. Vad har hon för hårfärg? brunt/blont

5. Brukar hon färga håret? bara slinga :D

6. Vilka färger har hon haft? brunt o halvblont

7. Vad har hon för parfym? vet inte riktigt, någon som luktar gott

8. Är hon galen? när hon e med mig så (a'

9. Vad är erat bästa minne? alla minnen med henne är bäst !

10. Har ni många minnen ihop? så många att jag inte kommer ihåg alla !

11. Vart bor hon? lomma

12. Har ni varit utomlands tillsammans? nej, men det ska vi :D

13. Är du avundsjuk på något hos henne? på hela henne !

14. Vad heter hennes syskon? sophia och fredrica

15. När träffades ni första gången? för flera år sedan

16. Hur träffades ni? genom anna

17. Vad går hon i för sporter? ingen

18. Vad kan hon göra på helgerna?  vara med kompis, speciellt mig (a' o umgås med familjen

19. Har ni pussats? klart vi har :o

20. Är hon singel? ja, fast det borde hon inte, så fin som hon e ;o

22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? alltid

23. Har hon fräknar?  nej, helt perfekt hy

24. Har ni kollat på film någon gång? mååååååååååånga gånger

25. Har ni bråkat någon gång? har väl hänt, men inte något stort

26. Har ni sovit i samma säng? aa :D

27. Har ni skrattat tills ni gråtit? kommer inte ihåg, men det e väl möjligt att vi har :')

28. Har du sett hon gråta? tror det, hon e inte så mycket för att gråta

29. Vad gjorde du då? trösta henne såklart !

30. Har du sett hon vara riktigt arg? kommer inte ihåg, hon brukar aldrig vara arg så

31. Har hon sett dig gråta? ja..

32. Vad ska ni göra i sommar? allt möjligt, festa, ragga, sola, bada, titta bio, ALLT !

33. Har hon svikit dig någon gång? alrdig !

34. Har ni pratat i telefon någon gång? klart som fan

35. Vad skulle du göra om denna personen dog? tagit livet av mig, för hon e luften jag andas och mitt fucking allt !

36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? vi ska vara det föralltid !

37. Älskar du henne? älskar henne över allt annat !

38. Vad är det bästa med henne? allt.

39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? inget, hon är helt perfekt !

40. Skulle du ge henne pengar om du vann 100 miljoner? jaa

41. Hur ser hennes klädstil ut? fin som fan !

42. Vill du att hon ska kopiera detta och skriva om dig? bestämmer hon själv

kyss o smek / din alexandra


Kommentarer
Postat av: bellan!

fan jag älskar dig !

du är luften jag andas,& allt och lite till!

utan dig vill jag inte leva.

Föralltid du & jag varenda fukkking dag!

vi kmr vara bässttavänner FÖREVIGT!

ingen elr inget kmr mellan oss!

ÄLSKAR DIG ALEXANDRAWALDAU!

Bellan(L)Alexandra=Äkta kärlek

2010-03-01 @ 16:53:16
Postat av: bellan!

JAG ÄRE GALNAST!

hah,alla våra videos & bilder fuck dem är BÄSTBÄSTBÄST!

man kmr knappt ihåg alla våra minnen för vi har så många!;O

iingen elr iinget slår dem!<3

2010-03-01 @ 16:55:16
Postat av: Anonym

haha du festa ?

du är för ful och dricker inte alkohol, o vart fan ska du på fest :O?

2010-03-06 @ 12:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0