sportlovet

förlåt för dålig uppdatering :/
har haft mycket att göra sen sist,
men nu lovar jag att bli bättre på det igen :D

Alexandra is back on track, haha ;D

sportlovet kommer suga apa :(
bella ska inte vara hemma och anna ska ha simon här :'(
haha, kul för dom i alla fall, men inte för mig :/
fördå tar simon anna från mig :O
buhuhuhu :'(
det ända som kan göra sportlovet lyckat e ifall julia kommer ner,
eller ifall jag sticker till viccan :D
så hoppas på något av det i alla fall ;)

här kommer en myyycket vacker bild på mig o anna från våran spakväll, haha ;p

kyss o smek / din alexandra


Kommentarer
Postat av: anna

iih, älskling. ingen kan ta mig ifrån dig, även om jag blir off ibland. förlåt.



mkt mkt mkt vacker bild, btw!



ilu <3

2010-02-21 @ 15:48:49
URL: http://annayyngvesson.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0