silken morron

Silken morron jag haft idag asså! Ni alla vet ju att jag tar buss till skolan och ja jag tar två en ner till centrum sen en därifrån till Bjärred. Så idag ser jag att en buss kör förbi mitt fönster men den är 'ej i trafik' så då tänker jag att då går det ingen idag då. Men jag går bort till bussen o kollar så ingen står där o det gjorde det inte så jag gick hem igen och precis då kommer 133;an snacka om att jag blev sur! Och min cykel står nere i centrum. Så jag skulle gå ner men när jag kom till Bella så skulle min buss gå om 10 min och jag skulle aldrig hinna gå på den tiden så jag går hem till henne för jag visste att hon var sjuk och frågade hennes pappa ifall jag skulle kunna få låna Bellas cykel. Men såklart hade den punka men jag fick då låna Bellas pappas cykel. Det var inte så enkelt att cykla på den kan jag ju lugnt säga. Haha, men jag hann i alla fall med tur det! Så ett stort tack till Bellas pappa Fredrik!
Nu hade jag tänkt att fixa lite snabbt med en ny header. Den jag har nu har ju Julia gjort, eller det var ett tag sen hon gjorde den så jag ska göra en ny men likadan modell bara nya bilder för dom är riktigt gammla! Sen blir det att plugga till kemi provet imorron, skit kul!

Gammla o goda tider.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0