shopping med olivia

Igår var jag och Olivia på Nova Lund och shoppa. Skönt att kunna åka ut med henne efter detta bråket vi haft, har verkligen saknat henne. I alla fall så hittade jag ganska mycket. När jag kom hem stack jag till Hannah och vi kollade tv och snackade. Idag måste jag plugga till mitt prov jag ska ha efter lovet som handlar om magnetism, kommer inte klara det.. Aja nu får ni bilder på det jag köpte och bilder från när jag var hos Hannah.

magtröja från bikbok; 74,50kr (rea)

tröja från ginatricot; 199kr

kort t-shirt från bikbok; 37kr (rea)

spets body från ginatricot; 99,50kr (rea)

spets leggings från bikbok; 99,50kr (rea)

Armband från kappahl; 40kr/st (rea)

Örhängen från lindex; 20kr (rea)


Bilder från när jag var hos Hannah





Kommentarer
Postat av: Hannah

Men nice bilder.. <3

2010-12-29 @ 15:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0