dag 9 - min första kärlek

Asså jag hade en kille som jag träffade när han var på turnering i Lomma. Han hette Marcus, men jag är inte säker på att han var men första kärlek. Så därför tar jag den efter och det var Mathias. Ja han känner ni ju igen för av han fick jag ju min första kyss också. Jag och Mathias hade snackat ett tag och en dag bestämde vi att jag skulle åka till han. Jag bor i skåne (Lomma) han bor i västra götaland (Ardala). Jag åkte och han mötte upp mig på tågstationen i Göteborg sen så tog vi ett tåg till han från Göteborg och hans mamma o syster hämtade upp oss. Vill inte gå in på en massa detaljer men han var riktigt underbar mot mig. Kände mig som en prinsessa när jag var med han. Han hade dock två matcher sen helgen jag var där och det var riktigt drygt att kolla, men det fick jag stå ut med. En sak jag kommer ihåg precis var när vi stod och väntade ute när någon skulle hämta oss och det var vinter snart ett år sedan och han stod o höll om mig. Det var så sjukt underbart att få känna hans närhet så. Med honom gick jag hela vägen kan jag lika gärna säga och jag tyckte verkligen om den killen. Men sen kom konsikvenserna och jag blev riktigt ledsen och sårad, men sånt är livet och jag har lärt mig utav mina misstag. Men det var faktiskt inte ett misstag att träffa han för han gjorde mig mer självsäker än vad jag någonsin varit. Idag så är jag och Mathias vänner och kan snacka som vanligt folk. Kommer aldrig glömma killen i alla fall. Har tyvärr ingen bild på oss tillsammans. Hans kompis tog en men den tog Mathias bort så ni får ytterliggare en bild på han.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0