dag 1 - presentation

Jag heter Alexandra Waldau. Bor i Lomma, men vill flytta härifrån. Mina föräldrar är skilda och jag bor hos min mamma som är gift tillsammans med Sven. Jag har två syskon, eller halvsyskon Lovisa 6 år och Edvin 2 år. Jag har inga riktiga syskon utan det är bara jag. Har börjat träffa min pappa mer o mer och det tycker jag är riktigt trevligt för vi har inte haft så bra kontakt förr. Jag har en underbar pojkvän som heter William. Min favorit färg är rosa, grön och svart, haha roligt att veta. På min fritid så umgås jag mest med vännerna och med min pojkvän. Men datan är ändå min bästa vän. Jag går på dans men är inte så duktigt, hihi. Mitt favorit ämne i skolan är hemkunskap, för att jag gillar o laga mat. När jag blir stor vill jag bli stylist. Tycker om att sminka mig själv och annat folk. Spendera pengar är nog det jag är bäst på, speciellt på kläder! Jag älskar att åka utomlands och Turkiet är mitt favorit land. Jag tycker om att åka tåg, alltså långt som till Göteborg som jag gör några gånger om året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0