tidig morron för alexandra

Hejsan bloggen. Tidig morron för mig idag, bara för att Bella inte kunde sova mer så hon väckte mig vi halv 11. Usch! Blev inget inlägg igår, förlåt för det men Bellas internet funkade inte. Vi låg i alla fall o titta skräckfilm sen la vi oss i kälaren o bara snackade i 3 timmar, det som vi e bäst på haha. Vi bestämde oss också för att åka till Helsingborg på fredag för att träffa Mathias, ska bli fett kul. Men nu e vi faktiskt fett sura för Bellas föräldrar har tagit med sig deras systemkamera. Så vi får se om vi orkar sticka hem till mig o hämta min dåliga kamera. Så ni får helt enkelt hålla utkick i bloggen o se om det kommer bilder eller inte. Haha, nu blev det ett väldigt långt inlägg. Men nu ska vi gå o käka frukost. Ha det så bra alla mina söta bloggläsare.

Min alldeles egna ängel, min aldra bästa vän, mitt fucking allt!
Isabelle Werner, jag älskar dig över allt annat på denna jord.


Kommentarer
Postat av: anonym

har du typ 1 läsare på din onödiga blogg eller :)?

2010-08-03 @ 19:20:59
Postat av: bellaaaaa (L)

2010-08-03 @ 19:51:56
Postat av: bellllaa (L)

wtf vill den som kommenterat innan ?

riktigt INTE fin bild !

men älskar dig ! tack för dagarna <3

2010-08-03 @ 19:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0