I'm so sick of love songs

Ja rubriken säger ju det hela. Vad fan är egentligen kärlek? Jag är så jävla trött på det. Så nu ska Alexandra skita i kärleken o satsa på skolan ett tag. För jag kan ju tydligen inte koncentrera mig på båda sakerna samtidigt. Men när vi ändå talar om kärlek vad fan är vänskap då? Jo vänskap handlar om tillit. Och det e inte många jag kan lita på. ungefär 5 stycken. Och på tal om vem som stöttar en när mna mår dåligt? Ja där e en ännu mindre siffra kanske 3-4 stycken. Nämner inga namn men jag tror att ni vet vem ni är. Välja någon som du känt i någon i nån månad framför någon som du känt i mer än halva ditt liv vad fan är det för något? Nej usch, sånt e bara vidrigt att uppleva. Men nu har jag typ inget mer att skriva o det e ju toppen bra för jag ska ändå lägga mig o lyssna på musik på min äääälskade gröna ipod. Och bli inte lika chokad som Bella när jag säger att jag ska lägga mig såhär tidigt, ska faktiskt till stan med Olivia imorron så det gäller att gå upp i tid då ju.

Grönt is the shit, efter rosa såklart, hihi.


Kommentarer
Postat av: Anonym

gumman !? VEM ÄR DET SOM VALT NÅGON FÖRE ? du vet att jag ALLTID finns här vid din sida vad et än är ! snacka med mig ! älskar dig glöm ALDRIG det ! vi satsar på att bli små mvg barn vi ! (L) <3

2010-08-10 @ 12:34:47
Postat av: bella

förresten va det bellaaaaboobie som skicka det andra (A) <3

2010-08-10 @ 12:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0