Hemma från en underbar dag på Nova Lund

Så då är jag hemma igen. Det har varit en helt galet underbar dag på Nova Lund med bästa vän Olivia. Haha när vi skulle ta bussen tillbaka till centralen så sprang vi som fan sen när det va 10 meter kvar så bara körde den, hahahahahaha, som vi såg ut asså. Men vi tröstade oss i alla fall med vars en smothie medans vi fick vänta på den andra bussen, hihi. Inte nog med det vi sprang som fan till bussen när vi va i centralen, men silken tabbe det va, haha det va ju inte ens den bussen vi skulle med, menmen alexandra borde nog skaffa glasögon. Men nu ska jag bara äta sen sticker jag till Olivia igen o då ska vi typ titta film o mysa sen ta bilder (?). Tack för dagen, jag älskar dig snäckan! 
Här kommer lite bilder på det jag köpt och på mig o Olivia babe.





jeans shorts från bik bok; 249 kr

ett rosa linne från bik bok; 29 kr ( man får linnet för den priset om man köper något annat i butiken).

blått linne från H&M; 49.50 kr

mössa från carlings; 99 kr

datsmus från kjell & company; 79 kr ( den är pyyyyytte liten!).


Kommentarer
Postat av: Marwin

Heting §<3

2010-08-12 @ 20:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0