framme

Nu är jag här hemma hos Elsa. Tog en jävla tid som ni kanske själva kan räkna ut. Skulle komma fram 12.17 men jag kom 14.35 istället. Tåget från Lund kom 40 minuter försent. När jag äntligen hade kommat det tåget så säger dom att man inte kan åka igenom Helsingborg så vi skulle stanna i Landskrona och sen ta en buss därifrån till Helsingborg och sen ta ett tåg därifrån till Göteborg. Ni anar inte silken panik jag fick men hitta en mamma och hennes dotter som också skulle till Göteborg så åkte med dom hela vägen. Tack gode gud säger jag bara! Men nu ska jag och min bäbis Elsa gå och beställa pizza sen ska vi kolla på paradise hotel. 
Min bääääääääbis på bild, love u !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0