ett stort Grattis till min bästa vän!

Ett stort grattis till min bästa vän Olivia som fyller hela 14 år idag. Äntligen en äkta fjortis, hihi. 
Det här är värkligen en äkta vän. Första gången vi träffades var när vi började i 7;an och vi hade kommit i samma klass. Vi höll ihop som Romeo och Julia, vi va nästan oskiljbara. Men någon gång händer det o vi gled isär. Men jag älskade dig ändå o har alltid sett dig som en av mina bästa vänner, ända sen dag 1. Vi fann tillbaka till varandra o e riktigt tajta nu. Även fast vi bråkar ibland så blir vi alltid vänner och det e så man kan se ett band på äkta vänskap. Hoppas att det håller livet ut för du är vekligen min stjärna på himlen o min blomma på jorden. Jag älskar dig min underbara bästa vän Olivia Engdahl Holm! <3

Absolut världens vackraste tjej.


Kommentarer
Postat av: olivia

aw , fan vad underbar du är !

älskar dej otroligt mkt älskliing !

min äkta gumano <3

2010-08-09 @ 19:54:05
URL: http://oliwwiaengdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0