dagarna i göteborg

Dagarna i Göteborg var helt underbara. Alltid lika kul att få träffa min Elsa bebis. Vet inte riktigt vad jag ska skriva för om jag skriver för mycket kanske jag bara tråkar ut er, haha. Men vi var i alla fall i stan dom första dagarna o färgade Elsas hår brunt och lite sånt. Sen till helgen åkte vi ut till Hönö o va där hela helgen. Mysigt! Saknar det redan faktiskt. I alla fall ett perfekt slut på sommarlovet.

Elsa Josefine Hansson jag vill bara att du ska veta att du är en av mina absolut bästa vänner och du betyder så sjukt jävla mycket. Sån stark vänskap vi har ät svår att hitta men just vi fann den. Vi har bara träffats fyra gånger men det känns som mer. Känns som vi känt varandra i flera år fastän att det bara är ett halvår. Snart träffas vi igen och det kvitta vilket väder det är eller om vi e sura vi har ändå alltid lika roligt! Jag saknar dig mitt hjärtegull. Du är den undrbaraste personen jag vet. Jag älskar dig.






























Kommentarer
Postat av: angelica

sv: 15 år

2010-08-23 @ 21:21:11
URL: http://angeliicakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0