bilderna sen igår

Kom nyss hem från Burlöv center och tänkte lägga upp bilderna som jag och Bella tog igår, så här kommer dom. Det e inte så många på oss men vi tog mer på andra saker, haha. Det finns inte någon bild på Bella för dom gick inte att ladda in, menmen. På bilderna med min kanin så har han en kula runt halsen, och för er som undrar vad det e så e det en cancer kula. Ni som kallar mig djurplågare för att jag har kvar han kan bara helt och håller hålla käften för han ska snart avlivas..

Det blev en stor bildbomb, men hoppas ni gillar dom.
























Kommentarer
Postat av: anna

min älskliiiing är finast!

2010-08-13 @ 23:21:44
URL: http://annayyngvesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0