alexandra tycker till

Alexandra tycker till om.. lägga ut lättklädda bilder på bilddagboken.
Tycker faktiskt inte att det e så smart att lägga ut bilder på en halvnakna på bilddagboken. Lixom vem som helst kan ta dom, o vem vet vad det leder till för konsekvenser. Jag tycker verkligen inte att bilddagboken ska låta både tjejer och killar lägga in så lättklädda bilder. En sak e ju bekini som hon i mitten har, o hon med blå (jag ser inte vad det e men jag chansar) e ju en helt annan sak. Men nej det gillar vi inte. Jag har ju själv lagt ut bilder på mig själv i bekini här i min blogg men det e ju lixom ingen sån som kan vara pedofil som direkt går in på min blogg o komenterar. Och det e självklart att alla bestämmer vad dom vill lägga ut, jag bara säger min åsikt om det. Håller jun själv på att läsa den här boken som heter 'alexandramannen'. Och när man läser den så tänker man ju mycket på vad som kan hända en själv med lättklädda bilder o så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0