omogna jävlar (y'

moget att bara gå runt o säga att jag e så jävla ful så att man inte ens kan se på mig,
asså hallå?
har ni sett er själva i speglen eller?
jag vet själv att jag inte e värlens finaste,
men ful?
det vet jag inte,
asså alla har sitt eget utseende,
det finns inte en ända som e perfekt,
men det finns många som e nära !
som jag har en stor näsa enligt mig själv,
men andra säger att den e normal,
och det finns vissa med pytte liten näsa,
och vissa med en knöl,
och vissa stora näsborrar,
men shit, det e ju bara en näsa ! ;o
och alla e ändå människor,
alla e lika mycket värda,
och ingen e ful !

och nästa gång när ni vill klaga på något som handlar om mig mig,
så säg det då TILL mig, gå inte runt o snacka skit !


bilden e ju bara fett cool ;$


Kommentarer
Postat av: Emilia Uddhamar <3<3

asså shit omoget att hålla på att kommentera varandras utseende, shit dom som kommenterar ditt utseende har ju inget liv, jag kan säkert hitta 5000 fel på dom utan problem.

Men bry dig inte dom är bara avundsjuka för du e så otroligt snygg och snäll. ;P <3<3

2010-04-29 @ 21:42:08
URL: http://randombloggtjej.blogg.se/
Postat av: thaipinnen ♥

söt blogg:)

2010-05-08 @ 16:22:08
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0