dagen :)

dagen idag har varit bra :)
har ju haft prov, och det gick väl sådär 14/25
näst sämst i klassen (y'

sen åkte jag o mamma iväg till den här flaskposten :p
det va la kul :D
är i alla fall intresserad av att börja där :)
och ni som undrar vad flaskposten e så e det ett ställe där ungdommar som har någon i sin familj som missbrukar alkohol eller andra droger.
och då kanske alla fattar att det e någon i min familj som har det missbruket,
men det vill jag inte skriva om här,
utan det får ni fråga om och så.
i alla fall, på flaskposten så e man ungefär 5-6 personer i en grupp,
ibland e det bara tjejer eller blandat med killar och tjejer
så hittar man på en massa roliga saker tillsammans :)
man e på läger över en helg,
sitter o snackar om missbruket,
bowlar, tittar på bio
ja en massa roliga saker :D
så jag ser verkligen fram emot det :D
men det e ju lomma kommun som bestämmer,
för då måste dom betala 20.000
så vi får hoppas på det bästa :D

men nu ska ja gå o lägga mig ;$
sov så gott alla blogg läsare :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0