dag på stan med bella :)

dagen idag har varit B-Ä-S-T !
bella kom hem till mig vid 12 :)
hon hade redan fixat sig,
men jag hade nyss vaknat x)
så jag fixade mig,
och sen skjyssa mamma in oss till malmö :)
gick runt o titta/köpte saker,
och yrade såklart (y'
sen vid 5 så tog vi bussen hem :)
fick gå en bit hem från busstationen -.-
när vi hade kommit hem så gick vi upp på ica,
bella köpte glass, ssscchhhhh ;$
och jag tuggummin (y'
sen gick vi hem och åt,
efter det så gick vi ut och tog lite bilder :)
och dom lägger jag in imorron ;p
sen blev det att titta på millenium :D
och nu har vi suttit lite vid datan och ska snart se wallander ;D


bh från h&m 49.50 kr ( ord pris 99 kr )
string trosor från h&m 25 kr ( ord pris 49.50 kr )


jeans shorts från h&m 199 kr


tub linne från h&m 49.50


bh från lindex 99 kr


IsaDora mascara 115 kr
IsaDora läppstift 95 kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0