varför måste man göra saker fel för att dom ska bli rätt?

Har inte gjort någonting sen jag kom hem från skolan. Har bara legat i soffan framför tv;n och degat. Satt i 2 timmar ungefär och försökte få på dom dumma lösnaglarna men det funkade verkligen inte! Blev så sjukt irriterad.. Aja. Nu ska jag först till ica och handla den nya frida tidningen sen drar jag o klipper min lugg för den är verkligen för lång!
Fick också en komentar från en anonym person som skrev ''jag mst bara säga en sak, fy fan vad snygg o söt du e :) o du har en as bra blogg, läser den varje dag! :P'' Det är precis sånt man vill höra och tack så mycket! Skulle vara lite mer roligt ifall du skrev vem du var, hihi.
Rösta gärna på mig som veckans blogg på Angelicas blogg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0