ska sova med angelica hela helgen

Jag ska sova över men Angelica hela helgen. Det ska bli så skönt att få en helg helt ensam med henne för vi ses ju inte så ofta (som jag nog redan sagt). Men först måste jag städa och packa sen drar jag mig till henne. Vet inte riktigt vad jag mer ska skriva men fick en gullig komentar utav en tjej son heter Johanna hon skrev; du har sjukt fin blogg :')
& jag följer den varje dag 
bara det jag ville säga nu här med ditt inlägg , men du kommer inte tappa mig som läsare
tack så jätte mycket! Uppskattar när folk tycker om det jag gör, haha. Bloggar förmodligen mer när jag är hemma hos Angelica.

Min sjukt vackra Angelica.


Kommentarer
Postat av: Angelica

vi kommer ha grymt kul älskling :D<3

2011-01-14 @ 17:22:37
URL: http://angelicaaholmstedt.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej jag bara älskar dig blogg, den är så himmla bra så att jag brukar sitta o runka åt den som runkberg brukar göra.

men du kommer never förlora mig som en underbar läsare.........

puss & kram en kär beundrare av din blogg :)

2011-01-14 @ 18:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0