mooooney!

Blev inte att åka till Birgittas sminkparty idag. Känner mig väldigt hängig desutom har jag ett stort fysikprov på måndag så jag ska snart till Hannah och hon ska hjälpa mig att förstå det för jag fattar ingenting. Men först ska vi dra o käka pizza sen hyra film. Bara en mysig lördagkväll med sin bästa vän. Fick också mitt barnbidrag idag också. Eller inte allt jag ska ha men som sagt jag har forftarande skulder att betala av mobilen och sen kollade jag ju bio igår också som mamma betalade. Sparar också till en TV och ja det går faktiskt skit bra! (ska få 350 kr av Angelica också så mer money till TV;n!)

Ni ser ju att det är inte så mycket jag får andvända i hela Feberuari men värt för att kunna köpa en TV


Men mina kära bloggläsare känner nog mig mycket väl för att förstå att jag måste shoppa varje månad och det är mycket. Så jag har mina back up's!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0