min födelsedag!

Idag fyller jag hela 15 år! Har haft en super dag, och fått en massa uppvaktning. Riktigt kul att se att det e så många som skrivit grattis på facebook höhö. Och ett stort tack till mina underbara vänner Stina, Sara, My, Moa & Emma som fått detta till en bästa födelsedagen på länge! Och såklart till familjen som jag fick en massa presenter av. Imorron ska jag ha en liten tjejkväll för några tjejer som jag bryr mig väldigt mycket om, kommer bli super trevligt och då kommer det såklart in en massa bilder!
Och förlåt för att jag inte bloggade igår men vi håller på att byta till telia så ville dom inte sätta igång vårat internet, riktigt störande men nu är jag i full gång igen!

Jag fick detta av mamma, sven och småsyskonen + en bok och bra hårinpackning. Tack för allt fint, jag älskar er!

Parfym

IsaDora ögonskugga

Wesc hörlurar, underbara!

Bok som jag ska ha som min 'årsbok' från 2010

Ställ till min elgitarr

Shopping tur med mamma (kommer spenderas en massa pengar!) + PIERCA NAVELEN, DEN BÄSTA PRESENTEN JAG NÅGONSIN SKULLE KUNNA FÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0