hemma från solningen

Kom hem från solningen för ett tag sen. Måste börja sola mer så färgen håller i och så man blir brunare för det blir man ju inte direkt på 1 gång i månaden, höhö. Innan det har jag ju varit med med Sara och jag var o klippte mig också, hon tog jätte mycket tycker jag.. Jag som lixom hade sparat, haha. Hoppas det blir längre till sommaren! Det har i alla fall börjat snöa, vill ju ha sommar nununu! Ingen dum vid kall snö. Nu måste jag faktiskt göra min engelska så jag i alla fall kan dena till den här gången..

x om tjejkväll med dom bästa!: var har du köpt hoodien ? :)
Och jag som då inte fattar vad ordet 'hoodien' betyder så gissar jag på min tjocktröja och den är köpt på bikbok men det var länge sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0