får inte min sömn!

Byggarna har rivit något skit precis bredvid mitt rum och det gjorde dom halv 12. Hallå halv 12 då ligger jag o sover. Så kunde fan inte sova där inne det lät som in i helvete. Förlåt för orden men det stör mig att inte kunna sova då blir jag grinig. Så jag gick in och la mig i mammas och svens säng, skönt! Idag är det tandläkaren som gäller. Är lite spänd för mamma brukar alltid följa med men nu är jag en stor tjej och ska göra det själv dena gången, hur ska det gå? Har nyss käkat och ska snart fixa till mig lite smått.


Kommentarer
Postat av: u name it

haha, mamma brukar allrtid följa med mig också, för tandläkare är så hemska ;s har hänt en gång att hon inte följde med :p får se om det går nästa gång också x)

2011-01-03 @ 15:01:12
URL: http://cccarroo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0