äntligen hemma

Kom hem för en stund sen. Har lagt in bilderna på datan och så. Har faktiskt varit en kul resa. Jag badade typ inget, inte så konstigt i och med att jag inte hade med någon i min egan ålder, menmen. Kan ju hoppas att jag får ta med mig en kompis nästa gång. Hann i alla fall läsa ut en bok på 326 sidor, en riktigt bra bok som heter 'bara inte du' är bara ett måste att läsa den! Missade såklart det första avsnittet av one tree hill säsong 8 som började idag. Får se om det går att kolla på datan, för jag måste verkligen se det! Men nu får ni lite bilder från tyskland.










Kommentarer
Postat av: Anonym

jag mst bara säga en sak, fy fan vad snygg o söt du e :) o du har en as bra blogg, läser den varje dag! :P

2011-01-10 @ 20:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0