1 år med världens bästa vän

Idag var det precis 1 år sen jag och Elsa träffades för första gången. Kommer forftarande ihåg den pirrande känslan i magen. Kommer ihåg hur pinsamt det var när jag stod och väntade på att du och Harald skulle komma och hämta mig för du vinkade men jag fattade absolut inte att det var du. Haha, jag bara stod där som ett stort frågetecken. När vi kom hem till snackade vi bara som om vi hade känt varandra i flera år och träffats flera gånger. Du ringde till och med en kille och skälde ut han för att han hade varit taskig mot mig, haha! Asså jag glömmer aldrig den gången vi träffades Elsa, aldrig! Det var nog den bästa resan jag gjort. Vi har träffats ett antal gånger och då när vi ses vill man bara att stunderna ska stå stilla. Man vill aldrig lämna dig vid tåget eller åka hem själv. Jag saknar dig mega mycket ska du veta. Och på senaste tiden har vi inte haft den bästa kontakten men jag hoppas verkligen att vi kommer få tillbaka den för jag saknar den och dig Elsa Josefine Hansson. Du ska veta att du är min ängel från ovan, du är en vän alla vill ha. Och jag är så lyckligt låttad att du just vill ha mig. Helt underbart sjukt. Vill bara att du ska veta att jag älskar dig, mer än något annat på dena gjorden. Tro vad du vill men så är det.

Första gången vi träffades.
Du hjälpte mig att köpa min första hårförlägning. Vi åkte spårvagn utan någon anledning och du ljög om att vi skulle hoppa av någonstans så va det inte där så fick vi stå o frysa över länge, haha. Såg min första skräckfilm med dig.

Andra gången vi träffades.
Du följde med mig till skolan. Snacka om att 9;orna var fett avundsjuka på ditt unseende Elsa! Någon random liten kille frågade ifall vi var tvillingar ute i stan.

Tredje gången vi träffades.
Massa shopping och ligga på stranden, bara chilla lixom.
 
Fjärde gången vi träffades.
Vi fixade oss i flera timmar för att åka båt, där vi såg en sjukt snygg kille. Haralds pappa kunde inte se skillnad på oss. Vi var ute på 'ditt land'. Jag fick träffa din dåvarande kille.

Femte gången vi träffades.
En massa mys med filmer. Någon skrämde livet ur oss genom att knacka på fönstret och hade mask på huvudet. Vi fick reda på det om laserturken och fick panik, höhö. Du fick träffa min dåvarande kille. Vi klädde ut oss till värsta fjortisarna. Min lillebror blev sjukt ledsen (började nästan gråta) och sa ditt namn hela tiden när du hade åkt hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0